miksi kaikki
on somessa?
Oletko koskaan ollut yrityksen profiilissa ja todennut, että löysit sieltä juuri sen mitä etsit ja hieman enemmän.
Juuri siksi on hyvä olla somessa. Asiakkaat etsivät, vertailevat ja tekevät päätöksiä sosiaalisen median perusteella. Onkin hyvä miettiä, että oletko sinä siellä, missä asiakkaasi ovat?
Sosiaalinen media toimii sekä yrityksille että kuluttajille, mutta lähestymistavat voivat erota. Yrityksille suunnatussa markkinoinnissa korostuu usein asiantuntijuus, luottamus ja hyödyllinen sisältö. Tällaista voi olla artikkelit ja referenssit, joille esimerkiksi LinkedIn on toimiva kanava.
Kuluttajille markkinoinnissa painotetaan usein sen sijaan tunteita, visuaalisuutta ja vuorovaikutusta, jolloin kanavavalinta voi olla Instagram, TikTok ja Facebook.
Me autamme rakentamaan vaikuttavaa sosiaalisen median sisältöä, oli kohderyhmänä sitten yritykset tai kuluttajat.
Kun etsit itsellesi sopivaa vaihtoehtoa sosiaalisen median kuukausittaiseen päivittämiseen, voit tutustua alla oleviin vaihtoehtoihin. Yksittäisiä konsultaatioita ja suunnitelmia teemme tuntiveloituksella tai erikseen sovitulla pakettihinnalla. Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.
1
Alkukartoituksessa selvitämme somekanaviesi nykytilan ja asetamme tavoitteet. Toiveiden ja tavoitteiden pohjalta luomme strategian.
2
Kun suunnitelma on selkeä, ryhdymme käytännön työhön. Ideoimme teksti- ja kuvasisällöt, joita viikolla tullaan julkaisemaan. Seuraamme jatkuvasti julkaisuiden tavoittavuutta ja toimivuutta.
3
Tapaamme kerran kuukaudessa tai vaihtoehtoisesti lähetämme teille yhteenvedon menneen kuukauden tuloksista ja tulevista ideoista.
4
Tarjoamme asiakkaalle kuukauden ajan veloituksetta tukea ja apua suunnitelman käytännön asioihin.
Tuntuuko aloittaminen haastavalle tai kaipaatko apua oikeiden palveluiden valintaan? Me autamme sinua.
Sosiaalinen media sopii kaikenkokoisille yrityksille, niin yksinyrittäjistä suuriin organisaatioihin. Pienyrityksille se tarjoaa näkyvyyttä ja kontaktia asiakkaisiin, kun taas suuremmat yritykset voivat hyödyntää sitä brändin rakentamiseen, rekrytointiin ja asiakaspalveluun. Olennaista ei kuitenkaan ole yrityksen koko, vaan se, että viestintä on suunniteltua ja se puhuttelee oikeaa kohderyhmää.
Orgaaninen näkyvyys tarkoittaa ilmaiseksi saatua, niin sanottua luonnollista näkyvyyttä, kun sisällöt leviävät seuraajien ja tykkäysten kautta. Maksettu näkyvyys sen sijaan tarkoittaa mainontaa, johon käytetään rahaa. Maksetulla mainonnalla voidaan tavoittaa laajempi tai tarkemmin kohdennettu yleisö. Paras tulos saadaan usein näiden yhdistelmällä.
Kyllä voit. Hoidamme tarvittaessa koko prosessin sisällön suunnittelusta, julkaisuiden tuotantoon ja analytiikan seurantaan. Pidämme silti säännöllisesti yhteyttä, jotta materiaalit pysyvät aidosti yrityksesi näköisinä.
Totta kai! Yhteistyö perustuu avoimuuteen ja siihen, että sisältö tuntuu sinusta omalta. Saat aina mahdollisuuden hyväksyä sisällöt ennen julkaisua ja ideointi on mahdollista tehdä yhdessä.
Tällöin voidaan tarkastella yhdessä tavoitteita, sisältöjä ja kohderyhmää. Usein pienillä muutoksilla, esimerkiksi sisältötyypillä, julkaisuajalla tai kohdennuksella voidaan saada isoja parannuksia. Kaikkea ei tarvitse arvata, sillä data monesti kertoo mikä toimii.
Säännöllisyys tuo parhaan tuloksen, mutta sen ei tarvitse olla yrittäjälle kuormittavaa. Hyvä suunnitelma ja ajastaminen auttavat paljon. Myös tauot ovat mahdollisia, sillä tärkeintä on se, että some palvelee yrityksesi tavoitteita, eikä toisinpäin. Ilmaisessa konsultaatiossa voidaan yhdessä katsoa, minkälainen julkaisutahti olisi sopiva.
Kyllä! Tarjoamme kertaluontoisia sparrauksia, kampanjasuunnittelua tai vaikkapa somesisältöjen pikahuoltoa. Jos etsit apua tiettyyn tilanteeseen tai haluat ensin kokeilla kevyemmin, ota meihin yhteyttä tai varaa ilmainen etätapaaminen!
Kaksi tekijää, jotka auttavat yritystäsi kasvamaan ymmärrettävällä ja monipuolisella markkinoinnilla.
Tampereelta käsin, kaikkialle Suomeen.
Voit jättää sähköpostisi alle, niin otamme sinuun yhteyttä!
Käytämme sivustolla evästeitä parhaan kokemuksen tarjoamiseksi. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä, joka auttaa meitä kehittämään sivusto- ja palvelukokemusta.